dagelan - telat sewulan

‪#‎TELATSEWULAN‬
Wiyem : Pak..pake…, aku wis telat sewulan… keluargane dewe ki bakal duwe momongan meneh”.
Warno : ”Sssttt…nanging aja kandha-kandha sik karo wong liya ya…wedi mbok ora dadi…mengko ngisin-isini”.
Sesuke ana petugas tagih PLN tothok-tothok lawang : ”Assalamalaikum” terus kandha
Petugas PLN : ” Bu Wiyem… ibu telat sewulan to”.
Wiyem : ”Saka ngendi Bapak ngerti…??”
Petugas PLN : ”Bu…lak ana catetane nang PLN “.
Wiyem : ”Haah… sing bener wae… masa nganti dicatet ana PLN…???!!!”
Sesuke Warno lunga nyang kantor PLN arep nggenahke karo nesu-nesu.
Warno : ”Iki piye to…aku ora mudheng …PLN nganti bisa ngerti nek bojoku telat sewulan…?”
Petugas PLN : ”Sabar… sabar Pak, nek Bapak arep catetane dibusak… Bapak garek bayar lak beres to…”
Warno : ”Sabar… sabar (karo mrengut) nek aku ora gelem bayar terus piye…?”
Petugas PLN : ”Duweke Pak Warno kepeksane ya bakal dipedhot…!”
Warno : ”Uedaann… duweku sing mung-mungan iki arep dipedhot…? Ora sudi aku...! lha nek bojoku sing nang omah kepingin… terus aku nganggo apa …???
Petugas PLN : ”Yaaa …kepeksane nganggo LILIN…!!!???”
Warno : ”Ueedaann… dasar PLN EDAANNN…!!!”

Komentar

Postingan Populer