DAGELAN EDO ISKANDAR

PERMEN KARET...

Mbah Sarkim 54th, lagi wira-wiri nang njerone stadion tambaksari molak-malik kursi penonton. Ketepakan stadione lagi sepi gak ono pertandingan.
Lagek oleh limang baris, dhadhak pethukan ambek Kentus sing lagi kerjo serabutan ngeresiki stadion.
“He Mbah, laopo ben kursi kon inceng sithok-sithok” jare Kentus.
“Wingi sore aku nontok bal-balan Persebaya ambek mangan permen karet terus ampase tak templekno nang ngisore kursi".
"Cuma masalahe aku lali, wingi longgone nang pinggir endhi, mulakno aku kepekso merikso kuabeh kursi sithok-sithok, lek ono permen karete langsung tak jabut. Dheloken iki, aku wis oleh sak kresek.” jare Mbah Sarkim.
“Waduh terharu aku mbah, pancene sampeyan iku pantes diconto, Umpomo wong kuabeh ndhuwe kesadaran tanggung jawab koyo sampeyan, wah enak tugasku.” jarene Kentus.
“He Tus, niatku iku dhudhuk arep ngewangi awakmu, Kok nyimut koen !!!” jare Mbah Sarkim.
“Lha terus arep laopo lho Mbah …?” jare Kentus bingung.
“Masalahe Untu emasku iku lho coplok, ceket nang permen karete ....!! “
@#$€£¥₩*&%÷×+

Komentar

Postingan Populer